
Arriba la tercera jam poètica a Montblanc
Demà 29 de juliol tindrà lloc la tercera edició de la trobada poètica més important de la Vila del Llibre de Montblanc, la «Jam Poètica dels Països Catalans» que enguany acollirà a més de setanta poetes.
Jordi Albalat, regidor de Cultura, ha manifestat l’alegria pel fet que Montblanc aculli, per tercer any, poetes de tot el territori català, i ha assenyalat que l’objectiu de la jam és «donar vida a les pedres del nostre poble».
Pau Civit ha reconegut que la capital de la Conca de Barberà és el lloc idoni per a «barrejar literatura amb pedres», i ha avançat que a l’esdeveniment poètic hi participaran poetes que passaran pels llocs emblemàtics de Montblanc per a recitar les seves obres i dels clàssics més destacats del poemari català.
Finalment, Josep Civit ha volgut donar les gràcies als poetes assistents, perquè «venen a l’esdeveniment a sumar i de manera totalment altruista, tot i els 2-3 minuts que tenen per a recitar».